WYMAGANIA:
- doświadczenie na ww. stanowisku
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów, gotowość do pracy w terenie
- uczestnictwo w procesie realizacji zgłoszeń reklamacyjnych, budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem
- prawo jazdy kat. B
OFERUJEMY:
- wysokie wynagrodzenie
- stabilne warunki zatrudnienia
- pracę w młodym, nastawionym na sukces zespole
- dużą samodzielność w działaniu
- narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon.
Wyślij CV lub odwiedź nas osobiście.
Kontakt:
e-mail: rekrutacja@monolitokna.pl
osobiście: Zambrów, ul. Strzelnicza 12
Zapewniamy poufność podań.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane zgłoszenia.
Szczegółowe informacje zamieszczone są w Klauzuli informacyjnej dla kandydatów do pracy dostępnej pod adresem: